loading...
ســـــــــــون مــــــــــــوزیک
عرفان یوسفی بازدید : 3 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ندیم با نام بمون به خاطرم با بالا ترین کیفیت

تنظیم و میکس و مستر: مسعود مفیدی ، شعر : دریا ، آهنگ : رسول پویان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم :

نمی ذارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه

نمی ذارم بدون دیدنت امروز فردا شه

نمی ذارم که حتی لحظه ای دل خور شی از من

همه حرفات هر جا که زدی یادمه حتما

بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم

خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم

♫♫♫♫♫♫

نمی ذارم یه لحظه حس کنی دلت پشیمونه

دیگه از این به بعد با خودم همیشه می مونه

تو که از تو چشات هر چی رو پنهون کنی معلومه

می دونم عاشقم هستی دلم پیش تو آرومه

بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم

خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم

♫♫♫♫♫♫

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

نمی ذارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه

نمی ذارم بدون دیدنت امروز.فردا شه

نمی ذارم که حتی لحظه ای دل خور شی از من

همه حرفات هر جا که زدی یادمه حتما

بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم

خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

MP3 – 320

Nadim – Bemoon Be Khateram

MP3 – 128

Nadim – Bemoon Be Khateram

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 153